«Les Portes de l’Infern» d’Auguste Rodin
L’ésser humà té en el simbolisme la més complexa de les adquisicions culturals. Els símbols contenen tanta informació que fins i tot hi ha persones … Més
L’ésser humà té en el simbolisme la més complexa de les adquisicions culturals. Els símbols contenen tanta informació que fins i tot hi ha persones … Més
La didàctica se’n cuida de buscar estratègies per mostrar les coses que han de ser ensenyades. I per aprendre, cal que l’objecte d’estudi tingui significat per qui aprèn. En l’art, la didàctica no només busca la manera de mostrar l’obra, també s’esforça a aconseguir que tingui significat per l’espectador.
La didàctica se’n cuida de buscar estratègies per mostrar les coses que han de ser ensenyades. I per aprendre, cal que l’objecte d’estudi tingui significat per qui aprèn. En l’art, la didàctica no només busca la manera de mostrar l’obra, també s’esforça a aconseguir que tingui significat per l’espectador.
La didàctica se’n cuida de buscar estratègies per mostrar les coses que han de ser ensenyades. I per aprendre, cal que l’objecte d’estudi tingui significat per qui aprèn. En l’art, la didàctica no només busca la manera de mostrar l’obra, també s’esforça a aconseguir que tingui significat per l’espectador.
La didàctica se’n cuida de buscar estratègies per mostrar les coses que han de ser ensenyades. I per aprendre, cal que l’objecte d’estudi tingui significat per qui aprèn. En l’art, la didàctica no només busca la manera de mostrar l’obra, també s’esforça a aconseguir que tingui significat per l’espectador.
La didàctica se’n cuida de buscar estratègies per mostrar les coses que han de ser ensenyades. I per aprendre, cal que l’objecte d’estudi tingui significat per qui aprèn. En l’art, la didàctica no només busca la manera de mostrar l’obra, també s’esforça a aconseguir que tingui significat per l’espectador.
Mirar una obra d’art vol dir emetre opinió. M’agrada o no m’agrada. M’arriba o no m’arriba. És bona o no ho és. Cal tenir en compte però, que les opinions fonamentades són aquelles que saben entendre l’obra en el seu context. Per entendre Antoni Fabrés i trobar una explicació al desconeixement que en tenim cal conèixer el moment que va viure.
Observem una obra singular, una gran obra, executada mil·limètricament per un gran mestre al segle XV. Bartolomé Bermejo, un pintor cordovès, no adscrit a la cort, un pintor viatger que va consolidar la seva carrera a València, Saragossa i Barcelona.
Aquest lloc web utilitza galetes («cookies») per diferenciar-vos d'altres usuaris i activar diverses funcions d'acord amb la informació i els serveis que El Temps de les Arts us vol oferir, però heu de donar el vostre consentiment per acceptar-les. Més informació
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.